Všeobecné obchodné podmienky

Všeobecné ustanovenia

  • Tieto všeobecné obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti firmy Thai Touch s.r.o., so sídlom Mikovíniho 3271/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto 831 03
  • IČO: 51 778 327
  • Kontakt: +421 951 000 051 (ďalej aj ako “predávajúci”) a kupujúceho.
  • Poštová adresa: Thai Touch, Prievozská 11, 821 09 Bratislava
  • Predávajúci je prevádzkovateľ internetového obchodu thaitouch.sk
  • Kupujúcim je fyzická alebo právnická osoba, ktorá nakupuje prostredníctvom internetového obchodu predávajúceho, alebo si prostredníctvom neho objedná tovar alebo službu (ďalej ako "kupujúci").

  • Používaním internetového obchodu predávajúceho a potvrdením objednávky dáva kupujúci súhlas s týmito obchodnými podmienkami.

  • Orgán dozoru: Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj, Bajkalská 21/A, 820 07 Bratislava

Objednávka

  • Kupujúci objednáva tovar/službu prostredníctvom internetového obchodu thaitouch.sk
  • Takto vykonaná objednávka sa považuje za záväznú a je v súlade so Zákonom o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji v znení neskorších zmien a predpisov chápaná ako zmluva uzavretá na diaľku.
  • Pri každej objednávke musí kupujúci uviesť meno a priezvisko, dodaciu a fakturačnú adresu, telefónne číslo, e-mail; fyzická a právnická osoba podnikateľ aj IČO, DIČ, IČ DPH, názov tovaru/služby, počet kusov, (objednávka prostredníctvom internetového obchodu predávajúceho tieto podmienky spĺňa automaticky).
  • Tieto údaje budú v zmysle Zákona o ochrane osobných údajov GDPR použité iba v rámci obchodného vzťahu medzi predávajúcim a kupujúcim a nebudú poskytnuté tretej osobe (s výnimkou osoby zabezpečujúcej prepravu tovaru).
  • Po doručení objednávky bude táto objednávka zaevidovaná v systéme predávajúceho a vtedy zároveň vzniká obchodný vzťah medzi predávajúcim a kupujúcim. Najneskôr do 24 hodín (v pracovné dni) predávajúci overí objednávku, spôsob dopravy a oznámi možnú dodaciu dobu alebo termín odberu, konečnú cenu a spôsob úhrady. Od tohto termínu je objednávka pre kupujúceho záväzná.
  • Kupujúci má právo stornovať objednávku bez poplatku do 24 hodín od objednania tovaru/služby bez udania dôvodu. Potvrdenie stornovania oznámi predávajúci kupujúcemu písomnou formou.
  • V prípade ak predávajúci nevie poskytnúť objednaný tovar/službu, má právo takúto objednávku zrušiť. Pokiaľ už bola suma za objednaný tovar/službu uhradená, zašle ju predávajúci kupujúcemu naspäť bankovým prevodom.
  • Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je jej pravdivé a úplné vyplnenie. Odoslaná objednávka je návrhom kúpnej zmluvy. Kúpna zmluva vzniká potvrdením objednávky predávajúcim prostredníctvom e-mailu. Odoslaním elektronickej objednávky kupujúci záväzne potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito obchodnými podmienkami, a že s nimi súhlasí. Odoslaním elektronickej objednávky kupujúci akceptuje všetky ustanovenia obchodných podmienok v znení platnom v deň odoslania tejto objednávky, taktiež i platnú cenu objednaného tovaru/služby uvedenú na internetovej stránke thaitouch.sk . Vlastnícke právo tovaru/služby prechádza na kupujúceho zaplatením plnej kúpnej ceny.

Dodacie podmienky

  • Okamžite po správnom vytvorení objednávky, vám bude vygenerovaný a zaslaný e-mail s číslom objednávky. 
  • Dodacie lehoty sú pre rôzne druhy tovaru/služby rôzne. Termín dodávky alebo odberu tovaru bude vždy oznámený kupujúcemu pri overovaní objednávky. Termín služby si treba dojednať na čísle +421 951 000 051.
  • Vo všeobecnosti je termín dodávky alebo odberu tovaru od 2 do 4 dní od dátumu overenia objednávky.
  • Vo výnimočných prípadoch, keď niektoré druhy tovarov nie sú skladom, a nie sú k dispozícii ani u výrobcov a dovozcov môže byť dodacia lehota dlhšia.

Cena, platobné podmienky a prepravné

  • Cena tovaru/služby je uvedená na stránke predávajúceho. Ceny môžu podliehať zmenám. Predávajúci si vyhradzuje právo zmeny cien. Platná cena tovaru/služby bude vždy oznámená pri overovaní objednávky.
  • Kupujúci uhrádza platbu za tovar/službu elektronickou platbou (Platobnou kartou, Apple Pay, Google Pay) cez zabezpečenú platobnú bránu Stripe.
  • Výška nákladov na dopravu Slovenskou poštou 1.triedou je oznámená kupujúcemu pri vytváraní objednávky v časti "Doprava". Aktuálny poplatok za dopravu sú 2€ bez ohľadu na veľkosť objednávky.
  • Doručenie zásielky Slovenskou poštou prvou triedou je od 48 do 72 hodín.

Záruky

  • Darčekový poukaz má neobmedzenú platnosť, ak na ňom nie je uvedená doba platnosti.
  • Kupujúci čerpajúci predplatenú službu si môže vybrať službu uvedenú na poukaze. Zmenu služby je predávajúci oprávnený zamietnuť. Peniaze za nevyčerpanú službu alebo jej časť predávajúci nevracia.
  • Kupujúci využívajúci zakúpenú službu a je povinný sa objednať na danú službu telefonicky na čísle uvedenom na poukaze (nie sms, nie mail) počas doby platnosti poukazu. Predávajúci má právo odmietnuť objednanie sa klienta na službu po dobe platnosti poukazu.
  • Predávajúci neručí za straty a škody vzniknuté kupujúcemu nefunkčnosťou, chybami alebo nespoľahlivosťou elektornickej komunikácie (e-Mail).
  • Pokiaľ kupujúci nedostane potvrdenie o zakúpení darčekového poukazu mailom, je povinný vo vlastnom záujme ihneď kontaktovať predávajúceho telefonicky na +421 951 000 051. 
  • Predávajúci neposkytuje žiadne náhrady ani kompenzácie za poškodený alebo stratený poukaz a nezaručuje v takom prípade poskytnutie služby.
  • Predávajúci akceptuje poukazy iba v originálnej fyzickej podobe. Žiadne kópie, fotografie ani fotografie zobrazené na mobilnom zariadení nebudú akceptované.
  • Kupujúci je povinný pred využitím služby odovzdať poukaz nepoškodený a v originálnej fyzickej forme masérke. V opačnom prípade mu môže byť odmietnuté využiť službu.
  • Službu je možné využiť len na prevádzke v Thai Touch, Prievozská 11 v Bratislave.
  • Predávajúci zaručuje využitie zakúpenej služby bez ďalšieho poplatku.

Zľavy

  • Zľavy, ktoré predávajúci poskytuje, je možné uplatniť z cenníkovej ceny iba pri nákupe.
  • Na jeden nákup je možné využiť iba jednu zľavu.

Prevzatie zásielky

  • Kupujúci sa zaväzuje prevziať zásielku v dohodnutom termíne na adrese uvedenej pri vytvorení objednávky.
  • Pri preberaní zásielky je kupujúci povinný skontrolovať fyzickú neporušenosť a kompletnosť zásielky. Pokiaľ je zásielka viditeľne poškodená a zničená, kupujúci je povinný bez prevzatia zásielky ihneď kontaktovať predávajúceho a so zasielateľskou spoločnosťou spísať Zápis o škode na zásielke. Akékoľvek neskoršie reklamácie na množstvo a fyzické porušenie zásielky nebudú akceptované.
  • Kupujúci nadobúda vlastnícke práva k zásielke resp. k objednávke až uhradením plnej ceny a ďalších peňažných čiastok dohodnutých v kúpnej zmluve na diaľku na účet predávajúceho. Do doby prechodu vlastníckych práv z predávajúceho na kupujúceho, má kupujúci všetky povinnosti uschovávateľa veci a je povinný na vlastné náklady bezpečne uschovať a označiť ich tak, aby boli za každých okolností identifikovateľné ako zásielka predávajúceho.
  • Predávajúci je oprávnený požadovať splnenie záväzkov, najmä uhradenie ceny za vytvorenú objednávku a to bez ohľadu na to, že vlastníctvo tovaru ešte neprešlo na kupujúceho.
  • Nebezpečenstvo škody na zásielke prechádza na kupujúceho momentom prevzatia kupujúcim alebo jeho splnomocnencom.

Odstúpenie od zmluvy

  • Kupujúci je oprávnený bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy do 14 pracovných dní odo dňa prevzatia zásielky. Odstúpenie od zmluvy musí byť uskutočnené písomnou formou, musí obsahovať všetky údaje slúžiace k identifikácii obsahu zásielky, musí byť vo vyššie uvedenej lehote doručený obsah zásielky na adresu predávajúceho resp. inú, ktorú predávajúci určí. viz. dokument nižšie "Odstúpenie od kúpnej zmluvy"
  • Obsah zásielky nesmie byť poškodený a kupujúci musí odovzdať všetky dokumenty týkajúce sa predmetného tovaru/zásielky, ktoré obdržal pri jeho kúpe. Kupujúci súhlasí a berie na vedomie, že písomnou formou sa v tomto prípade rozumie listina o odstúpení od kúpnej zmluvy podpísaná kupujúcim.
  • Obsah zásielky sa nevracia na dobierku. Takto zaslaná zásielka sa neprijíma a vracia späť!
  • Pri dodržaní vyššie uvedených povinností kupujúceho, predávajúci prevezme zásielku späť a do 15 dní odo dňa odstúpenia zmluvy cenu zaplatenú za zásielku alebo preddavok, ktorý kupujúci uhradil, vráti kupujúcemu vopred dohodnutým spôsobom späť.
  • Kupujúci nemôže odstúpiť od kúpnej zmluvy uzavretej na diaľku najmä v nasledovných prípadoch:
  • a) ak ide o zmluvu, ktorej súčasťou je aj poskytnutie služby, ak sa služba začala plniť so súhlasom kupujúceho pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy
  • b) ak ide o zmluvu, ktorej predmetom je predaj tovaru, ktorých cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktoré predávajúci nemôže ovplyvniť
  • c) ak ide o zmluvu, ktorej predmetom je predaj tovaru zhotoveného podľa osobitých požiadaviek kupujúceho alebo tovaru určeného osobitne pre jedného kupujúceho, alebo tovaru, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť
  • Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku (odstúpiť od zmluvy) alebo jej časti ak:
  • a) tovar/službu nie je možné poskytnúť
  • b) sú iné dôvody, ktoré by mohli brániť k poskytnutiu tovaru/služby

Reklamácia

  • Pri prevzatí hmotného produktu je kupujúci ho povinný prekontrolovať. Ak tovar má viditeľné vady je kupujúci povinný reklamovať takýto tovar u predávajúceho ihneď resp. čo najskôr.
  • Kupujúci je povinný si vytlačiť a správne vypísať dokument  "Reklamácia tovaru" (viz.nižšie)
  • Reklamácia sa vzťahuje len na výrobnú vadu a nie na vadu spôsobenú nesprávnym používaním resp. nesprávnou manipuláciou.
  • Reklamácia bude vybavená maximálne do 30 dní od doručenia reklamácie resp. od prevzatia reklamácie.
  • Reklamovaný tovar nebude prevzatý ak bude odoslaný kupujúcim "na dobierku".
  • Predávajúci sa bude snažiť vybaviť reklamáciu v čo najkratšom čase max. do 30 dní.
  • Po uplynutí 30 dní má kupujúci nárok na vrátenie plnej sumy.

Záverečné ustanovenia

  • Predávajúci si vyhradzuje právo zmeny cien. Pri zmene ceny predávajúci kontaktuje kupujúceho. Kupujúci má právo pri takto upravených cenách objednávku stornovať.
  • Kupujúci prehlasuje, že pred vyplnením alebo oznámením objednávky sa oboznámil s týmito všeobecnými obchodnými podmienkami a že s nimi súhlasí.
  • Bez ohľadu na ostatné ustanovenia zmluvy, predávajúci nezodpovedá kupujúcemu za ušlý zisk, stratu príležitostí alebo žiadne iné nepriame alebo následné straty v dôsledku nedbalosti, porušenia zmluvy alebo vzniknuté iným spôsobom.
  • Tieto všeobecné obchodné podmienky boli formulované a ustanovené v dobrej viere, za účelom splnenia zákonných podmienok a úprav korektných obchodných vzťahov medzi predávajúcim a kupujúcim. V prípade, ak sa preukážu kompetentným orgánom Slovenskej republiky niektoré ustanovenia týchto podmienok ako neplatné alebo nevynútiteľné, a to celkom alebo čiastočne, platnosť a vynútiteľnosť ostatných ustanovení a zvyšné časti príslušného ustanovenia tým zostávajú nedotknuté.
  • Práva kupujúceho (spotrebiteľa) vo vzťahu k predávajúcemu vyplývajúce zo zákona o ochrane spotrebiteľa č. 634/1992 Zb. v znení neskorších zmien a predpisov a zákona o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji č. 108/2000 Z.z v znení neskorších zmien a predpisov, zostávajú týmito podmienkami nedotknuté.
  • Právne vzťahy a podmienky tu výslovne neupravené ako aj prípadné spory vzniknuté z neplnenia týchto podmienok sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného alebo Občianskeho zákonníka.
  • Predávajúci a kupujúci sa dohodli, že plne uznávajú komunikáciu na diaľku – telefonickú, (vrátane ručne vypísanej objednávky), elektronickú formu komunikácie, najmä prostredníctvom elektronickej pošty a internetovej siete ako platnú a záväznú pre obe zmluvné strany.
  • Všetky osobné údaje poskytnuté kupujúcim v rámci vytvorenia objednávky či registrácie prostredníctvom internetového obchodu thaitouch.sk sú zhromažďované, spracovávané a uchovávané v súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov.
  • Odoslaním objednávky, resp. uzatvorením kúpnej zmluvy, dáva kupujúci v súlade so zák. č. 122/2013 Z.z. súhlas predávajúcemu so spracovaním, zhromažďovaním a uchovávaním jeho osobných údajov pre účely uzavretia kúpnej zmluvy, vybavenia objednávok a súvisiacej komunikácie s kupujúcim.
  • Kupujúci má právo na prístup k svojim osobným údajom, právo na ich opravu, vrátane ďalších zákonných práv k týmto údajom.
  • Predávajúci neposkytuje, nezverejňuje a nesprístupňuje osobné údaje kupujúcich žiadnej ďalšej osobe, s výnimkou: spoločností zabezpečujúcich prepravu zásielok, ktorým sú osobné údaje kupujúcich odovzdávané v minimálnom rozsahu potrebnom na účely doručenia tovaru.
  • Súhlas so spracovaním osobných údajov a zasielaním obchodných informácií je udelený na dobu neurčitú a je možné ho kedykoľvek zdarma odvolať výslovným a určitým prejavom v písomnej forme adresovanej predávajúcemu, a to poštou, telefonicky alebo elektronicky na e-mail thaitouch@thaitouch.sk . Odvolaním súhlasu so spracovaním osobných údajov dôjde zároveň k zrušeniu registrácie.
  • Kupujúci má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva.
  • Ak predávajúci na žiadosť kupujúceho odpovie zamietavo alebo na ňu do 30 dní odo dňa jej odoslania neodpovie vôbec, kupujúci má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu (ďalej len „ARS“).
  • Formou ARS môžu byť riešené iba spory vyplývajúce zo zmluvy medzi predávajúcim a kupujúcim (spotrebiteľom) a spory s touto zmluvou súvisiace, s výnimkou sporov podľa ust. § 1 ods. 4 zákona č. 391/2015 Z.z. a sporov, ktorých hodnota neprevyšuje 30 EUR. Návrh na začatie ARS sa podáva k subjektu ARS podľa ust. § 3 citovaného zákona, a to za pomoci k tomu určenej platformy alebo formulára, ktorého vzor tvorí prílohu č. 1 citovaného zákona.
  • Subjekt ARS môže od kupujúceho požadovať úhradu poplatku za začatie ARS, maximálne však do výšky 5 EUR s DPH. Ak sú na ARS príslušné viaceré subjekty, právo voľby, ktorému z nich podá návrh, má kupujúci. Okrem ARS má spotrebiteľ právo obrátiť sa na vecne a miestne príslušný všeobecný alebo rozhodcovský súd.

Odstúpenie od kúpnej zmluvy

Reklamácia tovaru

Poštová adresa Thai Touch firmy

Thai Touch s.r.o.
Prievozská 11
821 09 Bratislava

ReCaptcha

Táto služba sa používa na zabezpečenie webových formulárov našej webovej stránky a je potrebná, ak nás chcete kontaktovať. Jeho prijatím súhlasíte s pravidlami ochrany osobných údajov spoločnosti Google:https://policies.google.com/privacy

Google Analytics

Google Analytics je služba používaná na našej webovej stránke, ktorá sleduje, hlási návštevnosť a meria, ako používatelia interagujú s obsahom našej webovej stránky, aby sme ju mohli zlepšovať a poskytovať lepšie služby.

Google Ad

Naša webová stránka používa Google Ads na zobrazovanie reklamného obsahu. Jeho prijatím súhlasíte s pravidlami ochrany osobných údajov spoločnosti Google: https://policies.google.com/technologies/ads?hl=en